JAK SE PŘIPRAVIT NA GDPR?

Péče o zákazníka: 7 tipů, jak aktivní poprodejní e-mailing zvedne vaše obchody

Konverzí ani prodejem to nekončí. Pokud si chcete dlouhodobě udržet spokojeného zákazníka, který se k vám bude rád vracet, zůstaňte s ním v kontaktu a budujte vztah. A až znovu projeví zájem o vaše zboží nebo službu, snažte se mu jeho cestu nákupem co nejvíc usnadnit.

Péče o zákazníka a poprodejní e-maily by měly být důležitou součástí vašeho marketingu. Jak dosáhnout toho, abyste se svým e-mailingem do budoucna nalákali k dalšímu prodeji.

Nastavte vhodný tón

Tón komunikace by měl odpovídat zaměření vašeho podnikání. Vždy buďte příjemní, přátelští a co možná nejosobnější. Nastavený tón si udržujte vždy a napříč všemi kanály od e-mailu až po Facebook.

Buďte užiteční

Posílejte newslettery, ze kterých se příjemce dozví něco zajímavého. Zkuste ho vzdělat i pobavit. Čím lépe svého zákazníka budete znát, tím větší úspěch sklidíte.

Projevte zájem

Příjemce pošty z vás musí cítit, jak moc vám záleží na tom, aby se u vás cítil dobře. Ujišťujte ho o možnosti kdykoli pomoct. Zeptejte se ho, proč u vás dlouho nenakoupil nebo co pro něj můžete udělat lépe.

Pomáhejte prodejem

Ke každému nákupu nabídněte doplňkové produkty nebo služby. Snažte se o to, aby byl příjemcův zákaznický zážitek úplný a vaše prodeje o něco vyšší.

Buďte pozitivní

Nepište nečitelné nemaily. Pište čitelné e-maily. Dávejte si pozor na zápory a negativní sdělení – čím méně jich bude, tím pro čtenáře lépe.

Budujte si věrnost

Se zákazníkem vždy zůstaňte alespoň v občasném kontaktu. Určitou dobu po nákupu se připomínejte. Chcete nějak pomoct trvalému odběru svých služeb? Nabízejte věrnostní bonusy.

Slušnost je se podepsat

Zapomeňte na „noreply” adresu. Posílejte e-maily, na které se dá odpovědět, a postarejte se o to, aby ty odpovědi pak také někdo četl.

Zužitkujte výhody A/B testování díky letošnímu summitu

Poprodejní péče o zákazníka by měla být důležitým prvkem vašeho e-mailingu. O budování a podpoře věrnosti poprodejními e-maily se více dozvíte na webináři Email Marketing Online Summit 2017.

EMOS_2017_CTA_blog

O tématice bude mluvit Mario Roženský, internetový podnikatel, který úspěšně vybudoval a prodal několik firem a projektů. Jako ryba ve vodě se cítí hlavně v affiliate marketingu, o kterém i školí. V roce 2015 spustil aplikaci SupportBox.

EMOS_2017_blog_rozensky_1200x627

Barbora Straková

Je ve SmartEmailingu nováčkem, ale i za tu krátkou chvíli jí e-mail marketing přirostl k srdci. Je pro každou špatnost, má ráda sport, jachting, dobré víno a hudbu. Kde jí můžete potkat? No přeci na pódiu v čele rockové kapely :-).

Chcete podobné články najít přímo ve svém emailu?


Přidejte se k našim 32 845 odběratelům, kteří chtějí dělat email marketing chytře, více prodávat a mít více spokojených zákazníků.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *