Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Péče o zákazníka: 7 tipů

Konverzí ani prodejem to nekončí. Pokud si chcete dlouhodobě udržet spokojeného zákazníka, který se k vám bude rád vracet, zůstaňte s ním v kontaktu a budujte vztah. A až znovu projeví zájem o vaše zboží nebo službu, snažte se mu jeho cestu nákupem co nejvíc usnadnit.

Péče o zákazníka a poprodejní e-maily by měly být důležitou součástí vašeho marketingu. Jak dosáhnout toho, abyste se svým e-mailingem do budoucna nalákali k dalšímu prodeji.

Nastavte vhodný tón

Tón komunikace by měl odpovídat zaměření vašeho podnikání. Vždy buďte příjemní, přátelští a co možná nejosobnější. Nastavený tón si udržujte vždy a napříč všemi kanály od e-mailu až po Facebook.

Buďte užiteční

Posílejte newslettery, ze kterých se příjemce dozví něco zajímavého. Zkuste ho vzdělat i pobavit. Čím lépe svého zákazníka budete znát, tím větší úspěch sklidíte.

Projevte zájem

Příjemce pošty z vás musí cítit, jak moc vám záleží na tom, aby se u vás cítil dobře. Ujišťujte ho o možnosti kdykoli pomoct. Zeptejte se ho, proč u vás dlouho nenakoupil nebo co pro něj můžete udělat lépe.

Pomáhejte prodejem

Ke každému nákupu nabídněte doplňkové produkty nebo služby. Snažte se o to, aby byl příjemcův zákaznický zážitek úplný a vaše prodeje o něco vyšší.

Buďte pozitivní

Nepište nečitelné nemaily. Pište čitelné e-maily. Dávejte si pozor na zápory a negativní sdělení – čím méně jich bude, tím pro čtenáře lépe.

Budujte si věrnost

Se zákazníkem vždy zůstaňte alespoň v občasném kontaktu. Určitou dobu po nákupu se připomínejte. Chcete nějak pomoct trvalému odběru svých služeb? Nabízejte věrnostní bonusy.

Slušnost je se podepsat

Zapomeňte na „noreply” adresu. Posílejte e-maily, na které se dá odpovědět, a postarejte se o to, aby ty odpovědi pak také někdo četl.

Zužitkujte výhody A/B testování díky letošnímu summitu

Poprodejní péče o zákazníka by měla být důležitým prvkem vašeho e-mailingu. O budování a podpoře věrnosti poprodejními e-maily jste se mohli více dozvědět na webináři Email Marketing Online Summit 2017. Pokud vám tato akce utekla, nezoufejte, můžete si ji pustit ze záznamu.

Koupit záznam EMOS 2017.

O tématice mluvil Mario Roženský, internetový podnikatel, který úspěšně vybudoval a prodal několik firem a projektů. Jako ryba ve vodě se cítí hlavně v affiliate marketingu, o kterém i školí. V roce 2015 spustil aplikaci SupportBox.

Kateřina Fišerová

Vůdčí osobnost SmartEmailingu, místopředsedkyně The Human Potential Academy z.s., zakládající členka spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelka módní značky Ilka fashion. Jejím cílem je pomáhat klientům s dosahováním lepších výsledků z e-mailových kampaní, vzdělávat širokou veřejnost v oblasti e-mail marketingu a podporovat české a slovenské firmy v růstu.

Přejete si podobné články najít přímo ve svém e‑mailu?

Memory: 50MB (9.77% of 512MB)

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

E-MAILOVÝ KALENDÁŘ
NA ROK 2024

Registrace na workshop

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.