Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Pravda o Email Marketingu

Podívejme se, co dělá z emailu tak obrovský marketingový kanál.

Emailový marketing poskytuje vyšší návratnost investice (ROI), než dokáže jakýkoliv jiný kanál marketingu. Cíl je vždy jediný, dostat více, než kolik vložíte. Navíc je emailový marketing cenově efektivní ,takže nemusíte začínat utrácet stovky tisíc korun. Můžete začít pomalu a vybudovat sofistikovanější emailové kampaně postupně. Jen implementací nečeho tak základního, jako je firemní newsletter, který se používá spíše pro budování vztahů než pro prodej, můžete významně ovlivnit návratnost investice do vaší internetové prezentace. Možnosti jak pokračovat jsou široké.

Každý z něj může těžit, velký i malý.

Další skvělá výhoda emailu je jeho dosažitelnost. Email je nízkonákladový a nejdosažitelnější pro jakoukoliv organizaci. Ať jste malá společnost nebo bohatá firma s tisíci zaměstnanci, využíváte výhod emailingu stejně. Některé společnosti nemusejí mít peníze na investice do reklamních kampaní a dalších vysoko nákladových iniciativ, ale každý si může dovolit investovat do dobře naplánované emailové kampaně.

Napomáhá významně ve spojení se zákazníky

Pojďme se pobavit o loajalitě k obchodní značce. Jedna z chyb, kterou obchodníci často dělají je, že neberou email jako prostředek k navázání vztahu. Pokud používáte email k posílání zpráv sem a tam bez pořádné strategie, nebude to fungovat a nepřineste to již zmíněnou návratnost. Skutečná výhoda emailu je využívat ho během času k budování důvěry a dlouhotrvajících vztahů. Ale pozor, máte-li třeba vztah s nějakým člověkem a sem tam mu jen napíšete řádku, ale není to nic k věci, jak dlouho takový vztah může vydržet? Proto vždy posílejte relevantní informace. Jen tak vybudujete důvěru u svého budoucího nebo současného zákazníka. Můžete přizpůsobovat zprávy dle zájmu a doručovat je kdy a jak daná osoba chce.

Co dále nám emailing nabízí?

 

Je měřitelný

Přáli byste si vědět, kdo viděl vaši reklamu v tom populárním časopise minulý měsíc? Lépe řečeno, kolik lidí jí využilo? A protože email je měřitelný, toto jsou informace, které vám email nabídne. Každou emailovou kampaň správně vytvořenou a odeslanou můžete měřit. Vyšší úspěšnost vašich kampaní je pak už jen dána schopností poučit se ze získaných informací, a změnit směr, nebo udělat úpravy a nějaká vylepšení.

Může být velmi cílený

Jestliže získáte od odběratelů informace jako je pohlaví, věk nebo zájmy, máte všechno potřebné k cílené relevantní emailové kampani. Můžete si upravit zprávy dle příjemců a poskytnout obsah více korespondující s jejich profily. Nakonec odběratelé dostanou, co chtěli a vy lepší reakce. Můžete pak přizpůsobovat a doručovat relevantnější emaily do jejich schránek.

Je okamžitý

Čas jsou peníze a email marketing nám v tom hraje do karet. Internet je bezprostřední a akce jsou okamžitě účinné. Nabízení reklamy přes email s jednoznačným krokem k akci může mít neuvěřitelný dopad na vaše výsledky. Žádný jiný způsob vám nedovolí dosáhnout na zákazníky v tak krátkém čase. Díky své okamžitosti pomáhá tam, kde potřebujeme rychle jednat. Například vyprodání skladu, kde potřebujeme jednat okamžitě.

Velmi dobře doplňuje ostatní aktivity

Jestliže výhody emailingu nejsou samy o sobě dostačující, integrací s ostatními marketingovými kanály nebo akcemi vytvoří ten správný tlak. Použijte například emailing k tomu, abyste přivedli více návštěvníků na vaše stránky. Oznamte jim, že máte na stránkách nové informace, interaktivní formulář nebo vzdělávací kurz.

Kateřina Fišerová
Kateřina Fišerová

Vůdčí osobnost SmartEmailingu, místopředsedkyně The Human Potential Academy z.s., zakládající členka spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelka módní značky Ilka fashion. Jejím cílem je pomáhat klientům s dosahováním lepších výsledků z e-mailových kampaní, vzdělávat širokou veřejnost v oblasti e-mail marketingu a podporovat české a slovenské firmy v růstu.

Kateřina Fišerová

Vůdčí osobnost SmartEmailingu, místopředsedkyně The Human Potential Academy z.s., zakládající členka spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelka módní značky Ilka fashion. Jejím cílem je pomáhat klientům s dosahováním lepších výsledků z e-mailových kampaní, vzdělávat širokou veřejnost v oblasti e-mail marketingu a podporovat české a slovenské firmy v růstu.

Přejete si podobné články najít přímo ve svém e&#8209mailu?

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Vyplňte prosím své údaje

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

E-MAILOVÝ KALENDÁŘ
NA ROK 2024

Registrace na workshop

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.