Po 10ti letech SmartEmailing změnil svého majitele.
Není tajemstvím, že David Kirš, který společnost založil, sledoval jeho vývoj posledních několik let spíše z povzdálí a nijak SmartEmailing neovlivňoval. Domluvili jsme se proto a společně s managementem jsme od něj firmu koupili.
Od června 2020 má SmartSelling a.s. “nové” majitele. V úvozovkách “nové” proto, že všichni akcionáři jsou členy týmu SmartEmailingu mezi dvěma a devíti lety – a Smart považovali vždy za “svůj”. Celkem je nás nových vlastníků tedy 7.
SmartEmailing pro vás budeme dál rozvíjet tak, aby usnadňoval váš marketing, a to nejen ten e-mailový. Naše vize míří k podpoře plně automatizované marketingové platformy spojující nejrůznější kanály marketingového mixu.
Kdo jsou noví akcionáři a spolumajitelé SmartSelling a.s.
Martin Strouhal
Vyvíjí aplikaci SmartEmailing, dbá na kvalitu kódu a udržitelnost vývoje.
Kateřina Fišerová
Určuje a drží vizi, komunikuje se strategickými partnery.
Vojtěch Bulíř
Pomáhá směřovat vývoj aplikace, navazuje a udržuje vztahy s partnery a velkými klienty.
Honza Keller
Hledá nové obchodní příležitosti, které mění v dlouholeté spokojené klienty.
David Šarík
Organizuje vývoj, řeší technologickou část doručitelnosti.
Hana Marišlerová
Sleduje ekonomický stav firmy, spravuje smlouvy, HR.
Markéta Danišová
Vede zákaznickou podporu, pečuje o klienty.
“Během jednání s nejrůznějšími investory jsem si uvědomila zásadní věc, a to, že svým způsobem kupujeme sami sebe. Největší firemní hodnota totiž vychází z lidí v týmu. Uvědomila jsem si, že nám důvěřují natolik, že bych s nimi na zelené louce založila jakýkoliv projekt znovu, s nadšením a absolutně beze strachu . Teď nemluvím jen o nových spolu-majitelích, ale o celém týmu SmartEmailingu.” Kateřina Fišerová
Celý příběh si můžete poslechnout na Mladypodnikatel.cz.
Co se bude dít dál?
Ve velkém se opřeme do vývoje. Chceme, aby se SmartEmailing stal automatizovanou platformou nejen pro e-mail marketing, ale marketing celkově.
SmartEmailing vstupuje do nové etapy. Jsem rádi, že jste u ní s námi. Pokud vás zajímají střípky ze zákulisí prodeje, můžete se podívat na náš doplňující článek >>