Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Vezeme zlato a stříbro z WebTop100 2024! Čím zaujaly naše projekty?

Z letošního oborového klání WebTop100 si vezeme zlato v kategorii Retenční marketing za vánoční kampaň pro klienta Kytary.cz a stříbro z kategorie Firemní komunikace za náš podcast. Mrkněte s námi pod pokličku našich úspěšných projektů a inspirujte se pro ty svoje. 

Ježíšek z Kytary.cz to rozbalil

První místo v kategorii Retenční marketing získala vánoční kampaň Kytarový Ježíšek, kterou naši specialisté připravovali pro loňské svátky s klientem Kytary.cz. Kampaň potvrdila, že nejen výkon, ale i nadhled a výstup z davu se cení – u zákazníků i odborné poroty. 

Vezeme zlato a stříbro z WebTop100 2024! Čím zaujaly naše projekty?

 

Pro vánoční kampaň Kytary.cz vznikl e-mailový mini seriál s Ježíškovou poradnou proti vánočnímu šílenství. Vánoční kabát a poselství dostala i jejich shopping intention kampaň Ježíšek tě vidí. Kombinace těchto dvou přístupů přinesla spoustu konverzí a více než naplnila cíle. Omrkněte kampaň, která porotu okouzlila jednoduchostí a nápadem a přinesla klientovi víc muziky, než doprava zdarma nebo osvědčené slevové kupony. 

Kytary.cz jsou značka se svérázným a rozpoznatelným tone of voice a ten se rozhodně nemění ani na Vánoce. Díky bohu! I kampaň, která v první řadě prodává, může podpořit váš brand a retenci. Jak? Stáhněte si zdarma náš e-book o tom, jak e-mail marketingem posílit retenci a zasaďte si vítěznou kampaň do širšího kontextu dlouhodobé komunikace. 

Na vánoční kampani s Kytary.cz pracovala naše e-mail specialistka Denisa Vávrová a Jan Krčmář. Skvělá práce, týme! Víte, že naše specialisty můžete ke svým kampaním kdykoli během roku přizvat? Zkuste to a začnou se dít věci nejen o Vánocích. 

Firemní podcast? Ale jistě, jak si přejete.

Rozjíždět v roce 2024 podcast může znít hodně optimisticky. Ale podařilo se! V čem tkví úspěch veškeré firemní komunikace? Nepostavit ji na vedlejší kolej – jet pravidelně a vymyslet koncept, který je pro tým udržitelný. A my ho našli. Podcastové studio na čtyřech kolech!

Podcastové studio, které nás může provázet na cestách na konference, se ukázalo jako skvělý formát z mnoha důvodů. Obytné auto s bannery budí pozornost a zájem, poskytuje dostatek soukromí a klidu pro nahrávání a umožňuje nám zvát hosty, které je těžké získat pro rozhovor ve studiu na konkrétní adrese. Na akcích jako Reshoper, E-commerce day, nebo naše Czech On-line Expo je vysoká koncentrace skvělých spíkrů, jejichž diáře jsou plné na měsíce dopředu. Dvacet minut na domluvený rozhovor v přistaveném voze si ale většina z nich najde. 

Proč to vlastně děláme? Czech On-line Expo je jednou ročně a je třeba s lidmi udržovat kontakt po celý rok. SmartEmailing považuje vzdělávání komunity za jednu ze svých hlavních misí. Obě tyto věci se krásně spojují v pravidelné páteční dvacetiminutovce ze světa digitálního marketingu. Podcast už krátce po spuštění zabodoval ve své kategorii v anketě Podcast roku a stal se pravidelným pátečním společníkem ke kávě mnoha lidí, kteří pracují v digitálu. Podcast lze poslouchat na Spotify a dalších podcastových platformách, nebo sledovat na YouTube i s videem. 

 

Podcast tvoří náš marketingový tým, hlavním tvůrcem je Ondra Ratajský a já – Natália Smolka – se s ním střídám v moderátorském křesle. S technickým řešením a nahráváním nám pomáhá žižkovská Pracovna a Pavel Železný

💚 Děkujeme odborné porotě, že ocenila oba naše nominované projekty. Děkujeme Kytary.cz za důvěru, našim specialistům za skvělou práci a našemu marketingovému týmu za nekonečno nápadů a neutuchající entuziasmus. Baví nás to i bez ocenění, ale s ním ještě o kapku lepší.

Markéta Mazačová

Od žurnalistiky a historie k PR a do marketingu, ale vždycky tak nějak u psaní. Nejradši píšu pro značky, které mají jasný a výrazný tone of voice a nebojí se odlišit. Baví mě ghostwriting, komunikační minimalismus i popkulturní odkazy. Trápí mě pomlčky a spojovníky a ve volném čase hledám ta správná slova.

Markéta Mazačová

Od žurnalistiky a historie k PR a do marketingu, ale vždycky tak nějak u psaní. Nejradši píšu pro značky, které mají jasný a výrazný tone of voice a nebojí se odlišit. Baví mě ghostwriting, komunikační minimalismus i popkulturní odkazy. Trápí mě pomlčky a spojovníky a ve volném čase hledám ta správná slova.

Přejete si podobné články najít přímo ve svém e‑mailu?

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si E-book: E-mail Marketing? Raketový pohon vaší zákaznické retence zdarma

Vyplňte prosím své údaje

Vyplňte prosím své údaje

Vaše osobní údaje zpracováváme podle těchto zásad zpracování osobních údajů.

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

E-MAILOVÝ KALENDÁŘ
NA ROK 2024

Registrace na workshop

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.