Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)
Školení DORUČITELNOSTI začíná za
Ve vrcholící předvánoční sezóně se e-mail marketing ukázal jako nejlepší Ježíškův pomocník pro e-shop Kytary.cz. S týmem Kytary.cz jsme vytvořili chytrou kampaň, která bodovala u zákazníků i odborné poroty WebTop100.
Jak naplno využít předvánoční období? Cílem bylo vytvořit pro Kytary.cz vánoční kampaň, která bude rezonovat s hodnotami značky, nabídne zákazníkům skutečnou přidanou hodnotu a zároveň bude originální a zábavná. Jak můžeme zákazníkům usnadnit výběr dárků pro jejich blízké a zároveň zvýšit prodej? Odpověď nás přivedla ke kampani s jasným posláním – nezbláznit se z Vánoc – a tak jsme spustili Ježíškovo psychologické poradenství.
Miniseriál, který po dobu pěti týdnů doručí celé databázi ty nejvychytanější tipy na TOP produkty z jednotlivých kategorií (dárky pro děti, dárky pro dámy, dárky pro pány, atd.).A
Vyladili jsme stávající shopping intention kampaň a dali jí vánoční poselství a kabát.
Ježíškova poradna evokovala psychologické poradenství. Odesílatelem nebyly typicky Kytary.cz, ale “Ježíšek z Kytary.cz”. Vytvořili jsme speciální vánoční vizuál šablon. Pro dosažení optimálního vzhledu na různých displejích jsme navrstvili tři obrázky na sebe (balicí papír, mašli a produkt), každý s individuálním kaskádovým stylem, což zajistilo jejich responzivitu a estetický dojem na každém zařízení. Pro odhlášení jen ze seriálu vznikla na webu Kytary.cz speciální dopadová stránka, která ujistila zákazníky, že další tipy na dárky nebudou zasílány.
Vše se odesílalo v jednom scénáři, který systematicky vyhodnocoval odhlášení a vyřazoval odpovídající kontakty. Zároveň segmentoval podle různých faktorů, jako je pohlaví (pro personalizaci tipů na dárky – ženy, muži), nebo reflektoval úroveň angažovanosti zákazníků.
E-mailingový seriál doplnila zmíněná optimalizace stávající shopping intention kampaně, kterou jsme nazvali Ježíšek tě vidí. Technické provedení kampaně zahrnuje automatizovaný systém, který sleduje vaše interakce na webu, zajišťuje doručení e-mailů ve vhodnou dobu a nabízí produkty, které jste si prohlíželi. V rámci vánoční optimalizace získali zákazníci možnost přeposlat zprávu někomu ze svého okolí a informovat ho tak o svém vánočním přání. Do e-mailu jsme přidali tlačítko “Přeposlat e-mail Ježíškovi”, pod kterým byl vložen forward link. Tento odkaz otevře okno s e-mailovým klientem a předvyplní v něm text odkazující na uloženou online verzi vašeho “Ježíšek tě vidí” e-mailu.
Stěžejní metrikou pro nás byl komplexní pohled na úspěšnost vánočních kampaní, včetně jejich dopadu na retenční prodej, zapojení zákazníků a celkovou návratnost investic.
Na kampani s Kytary.cz spolupracovala naše e-mail specialistka Denisa Vávrová a náš bývalý kolega Jan Krčmář. Inspirujte se, nebo je zkuste přizvat ke své kampani a uvidíte, jak to bude fungovat. Nejen Ježíšek dělá zázraky na počkání!
Natália Smolka
SaaS aplikace mě baví už hodně dlouho, ale až ve SmartEmailingu jsem si uvědomila, jak dokáží pomoct a ulehčit práci marketérům nebo obchodníkům. Jako marketingová specialistka ukazuji světu, že i nemožné se stává skutečným.
Máme řešení pro
Pomoc a podpora
Přihlaste se k odběru novinek
Nejdůležitější novinky z naší aplikace přímo na váš e-mail.
Nejdůležitější novinky z naší aplikace přímo na váš e-mail.
Stáhněte si E-book: Vaše mise: Nekompromisně úspěšný retenční e-mail marketing
Nabídka na míru
Online školení
Individuální školení
Sběr kontaktů a nastavení uvítací série
RFM analýza
Správa e-mailových kampaní
Přechod z jiného nástroje
Audit vašeho e-mail marketingu
Automatizované kampaně
E-mailová šablona na míru
Služby
Stáhněte si E-book: E-mail Marketing? Raketový pohon vaší zákaznické retence zdarma
Stáhněte si CHECKLIST zdarma
Stáhněte si CHECKLIST zdarma
Registrace na workshop
Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma
Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.
Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.
Vyplňte prosím své údaje
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.