Poslední volná místa na školení DORUČITELNOST (24. 3.) a PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Školení DORUČITELNOSTI začíná za

Hodin
Minut
Sekund
Logo SmartEmailing

Personalizace e-mailu

Další názvy: personifikace

Častým problémem hromadně rozesílané pošty je její přílišná neutrálnost, kterou se snaží oslovit co nejširší vrstvu. Tyto e-maily však jejich příjemci často ignorují, protože v nich hromadnou poštu poznají. Mnohem větší pozornost oproti tomu věnují sdělením, která jsou psané přímo pro – nebo tento dojem dokonale vyvolávají. Toho můžete dosáhnout pomocí personifikace e-mailu (zosobnění e-mailu).

Co je to personalizace e-mailu?

Existuje vícero online služeb pro rozesílání hromadné pošty, které personalizaci e-mailů nabízí. A o co se přesně jedná? V průběhu registrace k odběru newsletteru vyplní uživatelé také své jméno, pohlaví a případně další informace, pomocí kterých se e-mail ještě více personifikuje. A pomocí těchto údajů a speciálního programu se každý jednotlivý e-mail upraví podle dat v databázi: užije se příjmení pro oslovení, navíc ve vyskloňované podobě, koncovky sloves v e-mailu se upraví podle pohlaví příjemce a případně se provedou další změny podle zadaných parametrů.

E-mail, který následně dorazí k adresátovi, poté budí dojem, že jej jeho autor psal pro příjemce osobně. To nejenže zvýší důvěryhodnost, ale především bude mít takové sdělení pro adresáta větší hodnotu než neosobní a příliš obecný e-mail, a tím spíše si jej tedy přečte.

Kateřina Fišerová

Vůdčí osobnost SmartEmailingu, místopředsedkyně The Human Potential Academy z.s., zakládající členka spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelka módní značky Ilka fashion. Jejím cílem je pomáhat klientům s dosahováním lepších výsledků z e-mailových kampaní, vzdělávat širokou veřejnost v oblasti e-mail marketingu a podporovat české a slovenské firmy v růstu.

Přejete si podobné články najít přímo ve svém e‑mailu?

Memory: 2MB (0.78% of 256MB)

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.