Infografika: COVID-19 vs. e-mailing

Koronavirus ovlivnil celý svět a s ním i e-mail marketing. Lidé začali trávit více času na internetu, změnilo se nákupní chování, změnily se také marketingové investice a tím vznikl výkyv v mnoha segmentech. V infografice, která je doplňkem článku: Vyjádření odborníků: Jak koronavirus zamával s e-mailingem?, přinášíme přehled vybraných zajímavých dat. 

Náhled infografiky

Celou infografiku si můžete stáhnout ZDE.

Kateřina Fišerová

Katka je generální ředitelkou SmartEmailingu. Společnost vede v duchu svobodné a slušné firmy, přijímající zodpovědnost za společnost a prostředí, ve kterém žijeme. Je také místopředsedkyní The Human Potential Academy z.s., zakládající členkou spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelkou módní značky Ilka fashion. Vším, co dělá, se snaží spojovat a podporovat českou a slovenskou společnost.

Chcete podobné články najít přímo ve svém emailu?


Přidejte se k našim 21 140 odběratelům, kteří chtějí dělat email marketing chytře, více prodávat a mít více spokojených zákazníků.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů