Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

26 krát, co není email marketing

Někteří zákazníci přicházejí s „originálními“ nápady, jak začnou dělat email marketing ve své firmě. Kde seženou kontakty, co na ně pošlou, jak často… Většina z nich koresponduje s 26 úsměvnými body z knihy Davida KiršeMiliónový email“, kterým rozhodně nemůžeme email marketing říkat.

Které to jsou?

  1. Email marketing není jednorázové odeslání prodejní nabídky služeb nebo produktů na seznam „někde“ získaných kontaktů. Tomu se říká spam.
  2. Email marketing není sbírání email adres po internetu. Je jedno, jestli to dělá vaše asistentka nebo chytrý prográmek.
  3. Email marketing není ani o kupování databází kontaktů. To je jen lépe zabalený bod 2.
  4. Email marketing není jen posílání měsíčního newsletteru.
  5. Email marketing není posílání 20 zlevněných produktů s obrázky každý týden.
  6. Email marketing není, když se nemůžu z odběru emailů jednoduše odhlásit.
  7. Email marketing není, když se v každém emailu prodává horem spodem.
  8. Email marketing není, když se minutu dívám na email a nechápu, co mi chcete říct.
  9. Email marketing není, když mě zaujalo, co jsem dostal, ale nevím, co mám udělat dál.
  10. Email marketing není televize, která chrlí reklamní sdělení plošně na lidi.
  11. Email marketing není posílat pořád dokola na neplatné nebo duplicitní adresy.
  12. Email marketing není posílat příliš často a obtěžovat.
  13. Email marketing není posílat hromadně přes Outlook nebo Gmail.
  14. Email marketing není, když vidím jen prázdný email, pokud nemám stažené obrázky.
  15. Email marketing není, když nesleduji úspěšnost kampaní a statistiky čtení.
  16. Email marketing není, když se neví, proč se email posílá a jaký má cíl.
  17. Email marketing není, když se posílá A4 textů.
  18. Email marketing není, když se posílají 5 MB přílohy.
  19. Email marketing není, když se nevyužívá web na sběr relevantních kontaktů.
  20. Email marketing není, když se kontakty nesbírají na prodejně.
  21. Email marketing není, když není souhlas se zasíláním.
  22. Email marketing není, když není optimalizovaný email pro různé email prohlížeče.
  23. Email marketing není, když se posílají stejné emaily pořád dokola ručně.
  24. Email marketing není mít po každém mailingu plnou schránku vrácených emailů.
  25. Email marketing není, když se zapomíná, že email čte na druhé straně člověk.
  26. Email marketing není, když by si odesílatel sám nepřečetl email, který posílá.

Fajn, řeknete si. Tohle všechno byly i naše nápady, jak dělat email marketing. Jak tedy jinak? Jak dělat ten marketing prostřednictvím emailu? Inspiraci můžete najít v článcích níže či ve videu.

Co je email marketing?

5 tipů na psaní emailových kampaní

VIDEO: 3 kroky, jak rychle integrovat email marketing do podnikání

Držíme palce při vašich prvních pokusech či při zdokonalování.

Za tým SmartEmailingu

Lenka Švihálková
Lenka

Lenka

Přejete si podobné články najít přímo ve svém e&#8209mailu?

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Vyplňte prosím své údaje

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

E-MAILOVÝ KALENDÁŘ
NA ROK 2024

Registrace na workshop

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.