Poslední volná místa na školení DORUČITELNOST (24. 3.) a PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Školení DORUČITELNOSTI začíná za

Hodin
Minut
Sekund
Logo SmartEmailing

Co se nám osvědčilo, několik dobrých rad  I.

Maximalizujte prokliknutí

Jak webové stránky, tak emailové zprávy mohou obsahovat spoustu textu a grafiky. Může se tak stát, že příjemci mají ztíženou možnost provést akci, např. kliknout na odkaz nabízející váš produkt.

Mnoho průzkumů napovědělo, že většina lidí na internetu lépe reaguje na jednoduchý tučný modrý odkaz namísto na banner nebo tlačítko. Takže pokud zamýšlíte používat odkazy ve svých emailech, ujistěte se, že jsou tučné, modré a podtržené.

Registrace a odhlášení

Potřebujete mít dvě věci: registraci s potvrzením a rychlý způsob odhlášení.

Potvrzení zápisu
Nenechte se obvinit ze spamování – nikdy. Tím myslím, aby jste používali registraci s potvrzením. Tzn. že musíte poté, co návštěvník zadá svoji emailovou adresu do seznamu odběratelů odeslat potvrzovací email o zařazení. Tento email by měl obsahovat odkaz, který ověří, že se návštěvníci skutečně zapsali do emailového seznamu.

Odhlášení
Okamžité odhlášení a link v emailu je něco, co snad už dnes nechybí nikomu, kdo to myslí s email marketingem vážně.

Kdy posílat

Úterý/Středa = zvýšené odpovědi
Ukazuje se, že nejlepší dny k odesílání emailových kampaní jsou úterý a středa. V tyto dny jsou lidé více ochotni komunikovat. To znamená, že si spíše přečtou obsah zprávy a kliknou na odkaz.

V pondělí se každý ještě vzpamatovává z víkendu. Ve čtvrtek a pátek se již lidé těší na víkend další. Nejlepší je posílat emaily kolem 14. – 16. hodiny ve středu.

Ale pozor, rozdíly jsou i u typu zákazníků, provozujete B2C nebo B2B podnikání. Nabídky na koncové uživatele u B2C mají často úspěch i při odeslání v pátek. Mnoho lidí totiž také kontroluje emaily přes víkend.

Otestujte si váš nejlepší čas s nejvyšší výtežností.

Opakování a opakování

Auto email je email, který je nastaven k odeslání ve specifickém časovém intervalu poté, co se někdo připíše do seznamu. Auto emaily jsou skvělým způsobem, jak automaticky odpovídat svým odběratelům nebo jim poskytnoutvíce informací o produktech a službách.

Například pokud posíláte newsletter, můžete nastavit 3 auto emaily pro nové odběratele: první se odešle 1 hodinu poté, co se zapíší. Obsahuje děkovnou zprávu.

Druhý je poslán 24 hodin po zapsání a informuje o vašem blogu.

Třetí je odeslán 72 hodin po registraci. Nabídněte v něm speciální nabídku.

Auto emaily pomáhají odběratelům vybudovat si důvěru k vaší firmě a obchodní značce.

Konzistence je klíč

Pokud posíláte newsletter nebo frekventované emailové zprávy, ujistěte se, že zachováváte stejný vzhled a dojem v každé kampani. Tím, že zachováváte vzhled a dojem konzistentní, pomáháte upevnit značku a image pro zákazníky. Což opět ulehčí uzavření obchodu, až to budete potřebovat.

Kateřina Fišerová

Vůdčí osobnost SmartEmailingu, místopředsedkyně The Human Potential Academy z.s., zakládající členka spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelka módní značky Ilka fashion. Jejím cílem je pomáhat klientům s dosahováním lepších výsledků z e-mailových kampaní, vzdělávat širokou veřejnost v oblasti e-mail marketingu a podporovat české a slovenské firmy v růstu.

Přejete si podobné články najít přímo ve svém e‑mailu?

Memory: 26MB (10.16% of 256MB)

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.