E-mailové šablony představují pro marketéry způsob, jak zabít dvě mouchy jednou ranou. Představují pěkný design, který uživatele zaujme a zároveň jsou levnější variantou, než vytvářet neustále nový design. Běžný uživatel internetu dostává denně několik (desítek) reklamních e-mailů a většinu z nich pouze otevře a hned smaže. Proč? Neupoutaly ho.
Pomocí e-mailových šablon získáte přívětivý a především atraktivní e-mail. Šablony napomáhají k tomu, aby si zákazník e-mail přečetl. Nejsou však všemocné a bez kvalitního textu vám nepomůže ani sebelepší šablona.
Pomocí e-mailových šablon se můžete lépe držet tzv. corporate identity (jednotného grafického stylu společnosti). Své místo v šabloně má firemní logo, fotografie produktů či pracovníků s úvodním slovem a samozřejmě vaše nabídka – vše vyvedené v barvách společnosti. A protože se jedná skutečně o šablonu, nemusíte při tvorbě každého e-mailu začínat od nuly, ale stačí do předpřipravené šablony doplnit aktuální texty a obrázky.
E-mailové šablony využijete i pro automatické e-maily…
E-mailové šablony však kromě zasílání newsletterů slouží k doručení automatických e-mailů (např. při přijetí objednávky/platby či odeslání zboží). Tyto šablony navíc můžete přichystat tak, aby se dílčí části textu vyplňovaly až podle konkrétních údajů – nejčastěji se jedná o číslo objednávky, oslovení, datum apod.
Desítky hotových e-mailových šablon k použití najdete na SmartEmailing.cz, nebo si můžete nechat vytvořit html šablonu na míru.