Personalizujte obrázky a získejte pozornost!

Obrázky v e-mailu mají jediný cíl: získat pozornost a vzbudit emoce.

Dokáží vyvolat emoce rychleji než sebedokonalejší text. (Představte si třeba upoutávku na hamburger. Budou se vám rychleji sbíhat sliny nad názvem sendviče, nebo nad jeho fotografií?)

A když už přitáhnete čtenářovu pozornost výběrem dobrého obrázku, zlatým hřebem může být jeho oslovení. (Zůstaneme-li u hamburgeru, představte si v bulce zapíchlou vlaječku s nápisem: “Petře, chutná ještě líp než vypadá”) Už víte, kam míříme personalizací obrázků a jaký je v nich potenciál?

Je důležité, aby se u vás zákazník cítil dobře, opečovaně, s pocitem, že jste tu pro něj a děláte maximum, abyste naplnili NE potřeby všech lidí ve vaší databázi, ale jeho konkrétní potřeby. Pokud bude mít pocit, že ho znáte, že víte, co chce, co ho zajímá, následně se to odrazí na výši konverze.

Každý den jsme bombardovaní stovkami obchodních sdělení. Buďte jiní a zapamatovatelní. Obrázky s personalizovaným textem jsou způsob, jak toho můžete dosáhnout.

Co je to personalizovaný obrázek ?

Pojďme si to vysvětlit ještě jednou. Personalizovaný obrázek nebo fotografie je normální obrázek, na který můžete umístit text s nějakou proměnou. Například zástupným znakem pro oslovení. Každý, kdo obdrží váš e-mail, pak na obrázku v e-mailu uvidí právě své jméno. Pro personalizaci můžete použít nejen klientovo jméno, ale třeba také oblíbenou značku zboží, kterou zákazník nejčastěji nakupuje, město odkud pochází nebo počet dní, jak dlouho je už s vámi. (Záleží jaká data u nás máte.)

Pár tipů na praktické využití personalizovaných obrázků

  • pro přání k narozeninám nebo svátku s oslovením
  • na vstupenky
  • pro oslovení v běžných e-mailech
  • na obrázky s adresou nejbližší prodejny
  • na slevový kód nebo slevy v procentech
  • atd.

Jak vybírat obrázky pro personalizaci?

Pokud chcete umístit text na obrázek, musíte počítat s tím, že barva písma by měla být vždy dostatečně kontrastní k barvám fotky. Na fotografii by měl být prostor pro text, aby nesplýval s pozadím. Fotky by měly být ostré a kvalitní. Pokud nemáte vhodnou fotku, nezoufejte. Ve SmartEmailingu najdete napojenou fotobanku, ze které si můžete zdarma vybírat… více zde >>

Jak vytvořit personalizovaný obrázek?

Obrázek vložíte stejně, jako ostatní obrázky. V jeho editaci najdete možnost doplnit text.

Pokud si nejste jistí, jak na to, vytvořili jsme pro vás nápovědu krok za krokem.

 

Tak co, jak se vám personalizace obrázků líbí? Napište nám to!

Kateřina Fišerová

Pomáhala rozjet email marketingové strategie desítkám českých firem. Dnes je manažerkou a lídrem značky SmartEmailing, která je jedničkou na českém a slovenském trhu. Propaguje myšlenky efektivního email marketingu jako nástroje pro budování vztahu se zákazníky. Nesnáší SPAM a jako lektorku a spíkra ji můžete potkat na konferencích. Více se dozvíte na www.katkafiserova.cz.

Chcete podobné články najít přímo ve svém emailu?


Přidejte se k našim 32 749 odběratelům, kteří chtějí dělat email marketing chytře, více prodávat a mít více spokojených zákazníků.

Komentáře
  1. Zdeněk Vémola napsal:

    Novou funkci SMARTEMAILINGU – personalizovaný obrázek, považuji za vynikající nápad a skvělou Vaší práci.

    • marketa@smartemailing.cz napsal:

      Dobrý den, Zdeňku, děkujeme, těší nás, že Vám udělal radost! Za tým SE Markéta

  2. To je super funkce.

    Škoda, že má většina emailových klientů nastaveno kvůli zabezpečení, nezobrazovat obrázky. Máte otestováno, v jakých emailových klientech se obrázek zobrazuje?

    Mám dotaz, nedala by se tato nová funkce využít i jinak? Například s kombinací sociálních sítích? Například formou remarketingu?

    • marketa@smartemailing.cz napsal:

      Dobrý den, Stando, povolení zobrazení obrázků je nutnost, vyjma toho, pokud si e-maily otevíráte v prohlížeči přímo na seznam.cz a gmail.com. Tito dva poskytovatelé používají tzv. proxy servery, kdy si obrázky z e-mailů stahují k sobě a rovnou zobrazují příjemcům. Všude jinde je potřeba zobrazení povolit.
      Jak konkrétně máte na mysli využití pro sociální sítě prosím?
      Za SE tým Markéta

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů