Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Personalizujte obrázky a získejte pozornost!

Obrázky v e-mailu mají jediný cíl: získat pozornost a vzbudit emoce

Dokáží vyvolat emoce rychleji než sebedokonalejší text. Představte si třeba upoutávku na hamburger. Budou se vám rychleji sbíhat sliny nad názvem sendviče, nebo nad jeho fotografií?

A když už přitáhnete čtenářovu pozornost výběrem dobrého obrázku, zlatým hřebem může být jeho oslovení. Zůstaneme-li u hamburgeru, představte si v bulce zapíchnutou vlaječku s nápisem: “Petře, chutná ještě líp než vypadá”. Už víte, kam míříme personalizací obrázků, a jaký je v nich potenciál?

Je důležité, aby se u vás zákazník cítil dobře, opečovávaně, s pocitem, že jste tu pro něj a děláte maximum, abyste neplnili potřeby všech lidí ve vaší databázi, ale jeho konkrétní potřeby. Pokud bude mít pocit, že ho znáte, že víte, co chce, co ho zajímá, následně se to odrazí na výši konverze.

Každý den jsme bombardovaní stovkami obchodních sdělení. Buďte jiní a zapamatovatelní. Obrázky s personalizovaným textem jsou způsob, jak toho můžete dosáhnout.

Co je to personalizovaný obrázek ?

Pojďme si to vysvětlit ještě jednou. Personalizovaný obrázek nebo fotografie je normální obrázek, na který můžete umístit text s nějakou proměnou. Například zástupným znakem pro oslovení. Každý, kdo obdrží váš e-mail, pak na obrázku uvidí právě své jméno. Pro personalizaci můžete použít nejen klientovo jméno, ale třeba také oblíbenou značku zboží, kterou zákazník nejčastěji nakupuje, město odkud pochází nebo počet dní, jak dlouho je už s vámi, podle toho, jaká data u nás máte.

Pár tipů pro praktické využití

  • přání k narozeninám nebo svátku s oslovením
  • na vstupenky
  • pro oslovení v běžných e-mailech
  • na obrázky s adresou nejbližší prodejny
  • na slevový kód nebo slevy v procentech

Jak vybírat obrázky pro personalizaci?

Pokud chcete umístit text na obrázek, musíte počítat s tím, že barva písma by měla být vždy dostatečně kontrastní k barvám fotky. Na fotografii by měl být prostor pro text nesplývající s pozadím. Fotky by měly být ostré a kvalitní. Pokud nemáte vhodnou fotku, nezoufejte. Ve SmartEmailingu najdete napojenou fotobanku, kde můžete fotky zdarma vybírat.

Jak vytvořit personalizovaný obrázek?

Obrázek vložíte stejně jako ostatní obrázky. V jeho editaci najdete možnost doplnit text. Pokud si nejste jistí, jak na to, vytvořili jsme pro vás nápovědu krok za krokem.

Jak se personalizace obrázků líbí vám? Napište nám to!

Kateřina Fišerová

Vůdčí osobnost SmartEmailingu, místopředsedkyně The Human Potential Academy z.s., zakládající členka spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelka módní značky Ilka fashion. Jejím cílem je pomáhat klientům s dosahováním lepších výsledků z e-mailových kampaní, vzdělávat širokou veřejnost v oblasti e-mail marketingu a podporovat české a slovenské firmy v růstu.

Přejete si podobné články najít přímo ve svém e‑mailu?

Memory: 16MB (6.25% of 256MB)

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

WS zdarma

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.