Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)
Školení DORUČITELNOSTI začíná za
Série e-mailů vznikla za účelem sběru dat, který probíhá přímo na e-shopu, a tím získat možnost identifikace do webtrackingu pro další automatizované kampaně (např. opuštěný košík).
Záměrem kampaně bylo také představit hračky a pomůcky
z e-shopu inspirativní a hravou formou, a přiblížit tak jejich využití.
Realizace rozesílky je připravena na bázi pokročilé automatizované výroční kampaně, která ukazuje, jak i e-shop na krabicovém řešení (Shoptet) může jednoduše využít progresivní e-mail marketing.
Automatizované scénáře rozesílek jsou navrženy tak, aby rodiče pravidelně dostávali péči ze strany e-shopu skrze Montessori hračky a tipy. V přesný okamžik tak obdrží relevantní informace pro daný věk jejich dítěte.
E-mailová kampaň zohledňuje aktuální datum a datum narození dítěte, aby se pro informace mohli přihlásit rodiče jak 5ti měsíčního dítěte, tak i dítěte narozeného v blízké budoucnosti. V případě, že se jedná o předpokládaný termín porodu, automat to pozná a přidá k datu i několik dní pro individuální potřeby matky v čase porodu.
Následná gratulace k narození přichází rodičům s ohledem na jejich soukromí, tudíž s mírným odstupem.
Rodiče přihlášené k průvodci segmentujeme tak, aby vždy dostaly informace vzhledem k aktuálnímu měsíci života dítěte.
Díky pravidelnému sledování chování zákazníků (webtrackingu) jsme schopni rozesílky dokonale personalizovat. Doporučené hračky a pomůcky přizpůsobujeme podle toho, čemu se rodič na e-shopu věnuje nejvíce a e-maily posíláme v čase, kdy rodič nejčastěji otevírá svou poštu.
Texty e-mailů se vzdělávacím obsahem o Montessori přístupu jsou v souladu s „tone of voice“ brandu. Rodiče povzbuzujeme a držíme je pozitivně naladěné tak, aby nedocházelo k jejich stresování (obzvláště u prvorodiček). K tomu napomáhá také možnost vrátit se zpět na předchozí e-mail, a to rovnou z kampaně, kterou rodič zrovna čte.
Tento projekt je důkazem, že i s 10 000 kontakty v databázi se dají udělat velké kampaně s pěknými výsledky. K jejich vyhodnocení využíváme metriky a přímé i nepřímé ukazatele.
Projekt je na bázi péče o zákazníky, a tudíž neklade takový důraz na prodej. I přes to kampaně sklidily úspěch hlavně co se týče metrik open-rate a CTOR (click through rate).
Název automatizované kampaně | Open-rate | CTOR |
---|---|---|
Dítě ve věku 1. měsíce | 53,85 % | 51,43 % |
Dítě ve věku 2. měsíce | 55,04 % | 45,07 % |
Jak to doma nachystat? (těhotenství) | 61,39 % | 51,61 % |
Dítě starší 1 roku | 71,83 % | 72,55 % |
Začátkem března roku 2022 byla také spuštěna narozeninová kampaň, která využívá dat nasbíraných v rámci Montessori průvodce. Automatizační scénář je připravený tak, že rodiči přijde 14 dní před narozeninami dítěte e-mail se slevovým kuponem na e-shop. V případě, že kupon do týdne nevyužije, přichází další e-mail s připomenutí kuponu a nabídkou doporučených produktů.
V den narozenin pak přichází rodiči přání (pokud nakoupil) nebo přání s poslední možností využití kuponu (pokud ještě nenakoupil).
Kampaň je dlouhodobého charakteru a obsahově nestárne. Do budoucna bychom rádi rozšířili sběr dat z dalších cílových skupin (starší děti nebo rodiny s více dětmi). Velkým cílem je také optimalizovat celý e-mail marketing e-shopu na základě dat. Proto je v plánu i analytický scénář a scénář, který bude automaticky třídit kontakty do relevantních segmentů s ohledem na jejich chování. Poté budeme moci e-maily maximálně personalizovat.
Ze spolupráce se SmartEmailingem jsme nadšení. Umožnili nám lépe poznat naše zákazníky, a na základě toho jim pomocí automatizovaných kampaní dát přesně to, co potřebují a chtějí. Máme spoustu pozitivních zpětných vazeb od rodičů, díky kterým vidíme, že kampaň splnila přesně to, co bylo jejím cílem.
Pojďme si domluvit schůzku.
Během 30 minut nám popíšete svůj projekt a společně vymyslíme, jak Vám můžeme pomoci.
Lucie Prokopová
Lucku jste ještě před několika lety mohli potkat v mediích. Od žurnalistiky se i vlivem studia strategie reklamní tvorby přesunula do online marketingu. V posledních letech se coby Shoptet partner specializuje na e-mailing e-shopů. Jejím cílem je automatizovat vše, co ji přijde do cesty.
Máme řešení pro
Pomoc a podpora
Přihlaste se k odběru novinek
Nejdůležitější novinky z naší aplikace přímo na váš e-mail.
Nejdůležitější novinky z naší aplikace přímo na váš e-mail.
Stáhněte si E-book: E-mail Marketing? Raketový pohon vaší zákaznické retence zdarma
Stáhněte si CHECKLIST zdarma
Stáhněte si CHECKLIST zdarma
E-MAILOVÝ KALENDÁŘ
NA ROK 2024
Registrace na workshop
Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma
Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.
Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.
Vyplňte prosím své údaje
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.