Co všechno umí nový WordPress plugin pro webové formuláře?

Sbírejte kontakty přes formuláře SmartEmailingu

Sbírání kontaktů tak, aby se do vaší databáze dostaly jen správně napsané, uživateli potvrzené a reálně fungující adresy, je složité. Vlastnosti našich formulářů jako double opt-in, kontrola překlepů a ochrana před spamboty pomáhají udržet vaši databázi kontaktů v pořádku. Doposud jste mohli tyto formuláře vkládat přes HTML, Java Script nebo využít naší integrace s MioWebem. Nově můžete formuláře vkládat také pomocí pluginu na vaše stránky běžící na WordPressu, a tak je celý proces zase o něco jednoduší.

Plugin pro sběr kontaktů a počítadlo

Pro uživatele redakčního systému WordPress máme připravený plugin pro webové formuláře, který lze snadno vložit na webové stránky a začít sbírat kontakty. Navíc můžete u pluginu využít i doplněk počítadlo. Ten dává návštěvníkům informaci o tom, kolik lidí, už formulář vyplnilo před nimi anebo udělalo nějakou další akci, například stáhlo e-book, pdf soubor a podobně. Doplněk skvěle funguje jako tzv. social proof a zvyšuje míru konverze. Formuláře lze na WordPressu vložit do stránek i widgetu. Vzhled můžete jednoduše ponechat na základě nastavení ve SmartEmailingu anebo zvolit možnost přizpůsobit podle WordPressu, kdy se CSS styl přizpůsobí aktuálně používané wordpressové šabloně.

Počítadlo

Kde plugin najdete?

Plugin jednoduše stáhnete mezi ostatní pluginy WordPressu. Po přihlášení do administrace jděte na záložku Pluginy a Instalace pluginů. Vyhledejte „SmartEmailing“ v pravém horním rohu a plugin nainstalujte a pak přes červené tlačítko aktivujete. Podrobný návod jsme připravili v naší nápovědě. Aktuálně je možné přes plugin přidávat standardní typ formulářů a do budoucna funkci rozšíříme i o pop-up a vyjížděcí formuláře.

Výhody formulářů

Souhlas obhajitelný na 100 %

Při vkládání webového formuláře můžete využít několik rozšíření, která vám usnadní další práci s vašimi kontakty. Jedním z nich je použití Double opt-inu, který automaticky odešle vámi připravený potvrzovací e-mail na uživatelovu adresu. Ten pak ve své schránce klikne na odkaz, kterým potvrdí správnost zadané e-mailové adresy. Po kliknutí se uživateli zobrazí děkovací stránka, díky které bude 100% vědět, že potvrzení proběhlo úspěšně.

Kontrola spambotů

Naše webové formuláře jsou chytré a samostatně pracují na tom, aby se do vaší databáze nedostaly nesprávné adresy. Díky vlastní neuronové síti, která analyzuje http požadavky a způsob vyplňování, rozhodují o tom, jestli se váš formulář nesnaží místo člověka vyplnit robot. Pokud mají podezření, zobrazí se uživateli po vyplnění formuláře ochranný prvek reCAPTCHA, který dokáže vyplnit jen člověk a tudíž se falešné adresy vyplněné automaticky robotem do databáze nedostanou.

Kontrola překlepů

Proti lidským chybám je ve SmartFormuláři připraveno chytré našeptávání. To uživatelům poradí ve chvíli, kdy detekuje častou chybu nebo má podezření na překlep. Pokud například člověk vyplní e-mail ve tvaru Jmeno@gmail.cz a našeptávání ví, že gmail.cz neexistuje, navrhne mu, jestli neměl na mysli Jmeno@gmail.com, a tím odstraní špatně zadanou adresu. Automatické přepisování takovýchto chyb po odeslání formuláře není z etického pohledu možné a uživatel musí změnu potvrdit sám ještě při vyplňování.

Naseptavadlo

Doplňující informace o uživateli

Další položkou, kterou můžete do formuláře přidat, je checkbox neboli zaškrtávátko. Tím vám uživatel může dát jednoduše vědět, kolikrát za měsíc, chce newsletter dostávat, jestli ho zajímají akční nabídky, odsouhlasit vaše obchodní podmínky nebo potvrdit jiné vámi vytvořené pole.

Klienti Miowebu tento plugin instalovat nemusí, jelikož sběr kontaktů přímo do SmartEmailingu je v MioWebu již obsažen.

Natálie Brožová

Pracovala jako konzultant výkonnostní reklamy v Seznam.cz, potom vedla marketing pro KAISER+KRAFT a teď je marketingovou hlavičkou ve SmartEmailingu. Mimo online a marketing je trenérkou atletické přípravky na Smíchově a sama má ráda běh, gymnastiku nebo longboardy.

Chcete podobné články najít přímo ve svém emailu?


Přidejte se k našim 32 635 odběratelům, kteří chtějí dělat email marketing chytře, více prodávat a mít více spokojených zákazníků.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů