Poslední volná místa na školení DORUČITELNOST (24. 3.) a PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Školení DORUČITELNOSTI začíná za

Hodin
Minut
Sekund
Logo SmartEmailing

Co není Email Marketing!

Bavíme se často o tom, co a jak dělat abychom na poli email marketingu uspěli. Dnes je čas podívat se na věci, které k úspěchu nevedou. A mnohdy nevedou ani na to pole.

Do souhlasného email marketingu počítáme budování databáze a sběr kontaktů např. přes webové stránky, šetření času využitím autoresponderů a automatických emailů, udržování vztahu a zájmu pravidelnou email komunikací nebo hýčkání našich současných zákazníků. Vše se počítá.

Co se nepočítá, čemu se vyhnout a co nedělat, abychom si ve firmě email marketingem neuškodili?

26 bodů o tom, co není email marketing

  • 1. Email marketing není jednorázové odeslání prodejní nabídky vašich služeb nebo produktů na seznam „někde“ získaných kontaktů. Tomu se říká spam.
  • 2.  Email marketing není o sbírání email adres po internetu. Je jedno jestli to dělá vaše asistentka nebo chytrý prográmek.
  • 3. Email marketing není ani o kupování databází kontaktů. Je to jen lépe zabalený bod 2.
  • 4. Email marketing není jen posílání měsíčního newsletteru.
  • 5. Email marketing není posílání 20 slevněných produktů s obrázky každý týden.
  • 6. Email marketing není, když se nemůžu z odběru vašich emailů jednoduše odhlásit.
  • 7. Email marketing není, když v každém emailu prodáváte horem spodem.
  • 8. Email marketing není, když se minutu dívám na váš email a nechápu, co mi chcete říct.
  • 9. Email marketing není, když mě zaujalo, co jste poslali, ale nevím, co mám udělat dál.
  • 10. Email marketing není televize, která chrlí reklamní sdělení plošně na lidi.
  • 11. Email marketing není, posílat pořád dokola na neplatné nebo duplicitní adresy.
  • 12. Email marketing není, posílat příliš často a obtěžovat.
  • 13. Email marketing není, posílat hromadně přes Outlook nebo Gmail.
  • 14. Email marketing není, když vidím jen prázdný email, pokud nemám stažené obrázky.
  • 15. Email marketing není, když nesleduju úspěšnost kampaní a statistiky čtení.
  • 16. Email marketing není, když nevíte, proč email posíláte, jaký má cíl.
  • 17. Email marketing není, když posíláte A4 textů.
  • 18. Email marketing není, když posíláte 5MB přílohy.
  • 19. Email marketing není, když nevyužíváte svůj web na sběr relevantních kontaktů.
  • 20. Email marketing není, když si neřeknete o kontakt na vaší prodejně.
  • 21. Email marketing není, když nemáte souhlas s posíláním.
  • 22. Email marketing není, když nemáte optimalizovaný HTML email pro různé email prohlížeče.
  • 23. Email marketing není, když posíláte stejné emaily pořád dokola ručně.
  • 24. Email marketing není, mít po každém mailingu plnou schránku vrácených emailů.
  • 25. Email marketing není, když zapomínáte, že email čte na druhé straně člověk jako vy.
  • 26. Email marketing není, když byste si sami nepřečetli email, který posíláte.

Spočítejte si své body. Pokud jste u většiny prošli, blahopřeji a napište mi do diskuze nebo email o tom, co JE pro vás email marketing. Rád to přidám do dalšího článku, protože o tom co je email marketing, napíšu brzy.

David

Kateřina Fišerová

Vůdčí osobnost SmartEmailingu, místopředsedkyně The Human Potential Academy z.s., zakládající členka spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelka módní značky Ilka fashion. Jejím cílem je pomáhat klientům s dosahováním lepších výsledků z e-mailových kampaní, vzdělávat širokou veřejnost v oblasti e-mail marketingu a podporovat české a slovenské firmy v růstu.

Přejete si podobné články najít přímo ve svém e‑mailu?

Memory: 30MB (11.72% of 256MB)

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.