Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Co není E-mail Marketing!

Bavíme se často o tom, co a jak dělat abychom na poli e-mail marketingu uspěli. Dnes je čas podívat se na věci, které k úspěchu nevedou. A mnohdy nevedou ani na to pole.

Do souhlasného e-mail marketingu počítáme budování databáze a sběr kontaktů např. přes webové stránky, šetření času využitím autoresponderů a automatických e-mailů, udržování vztahu a zájmu pravidelnou e-mail komunikací nebo hýčkání našich současných zákazníků. Vše se počítá.

Co se nepočítá, čemu se vyhnout a co nedělat, abychom si ve firmě e-mail marketingem neuškodili?

26 bodů o tom, co není e-mail marketing

  • 1. E-mail marketing není jednorázové odeslání prodejní nabídky vašich služeb nebo produktů na seznam “někde” získaných kontaktů. Tomu se říká spam.
  • 2.  E-mail marketing není o sbírání e-mail adres po internetu. Je jedno jestli to dělá vaše asistentka nebo chytrý prográmek.
  • 3. E-mail marketing není ani o kupování databází kontaktů. Je to jen lépe zabalený bod 2.
  • 4. E-mail marketing není jen posílání měsíčního newsletteru.
  • 5. E-mail marketing není posílání 20 zlevněných produktů s obrázky každý týden.
  • 6. E-mail marketing není, když se nemůžu z odběru vašich e-mailů jednoduše odhlásit.
  • 7. E-mail marketing není, když v každém e-mailu prodáváte horem spodem.
  • 8. E-mail marketing není, když se minutu dívám na váš e-mail a nechápu, co mi chcete říct.
  • 9. E-mail marketing není, když mě zaujalo, co jste poslali, ale nevím, co mám udělat dál.
  • 10. E-mail marketing není televize, která chrlí reklamní sdělení plošně na lidi.
  • 11. E-mail marketing není, posílat pořád dokola na neplatné nebo duplicitní adresy.
  • 12. E-mail marketing není, posílat příliš často a obtěžovat.
  • 13. E-mail marketing není, posílat hromadně přes Outlook nebo Gmail.
  • 14. E-mail marketing není, když vidím jen prázdný e-mail, pokud nemám stažené obrázky.
  • 15. E-mail marketing není, když nesleduju úspěšnost kampaní a statistiky čtení.
  • 16. E-mail marketing není, když nevíte, proč e-mail posíláte, jaký má cíl.
  • 17. E-mail marketing není, když posíláte A4 textů.
  • 18. E-mail marketing není, když posíláte 5MB přílohy.
  • 19. E-mail marketing není, když nevyužíváte svůj web na sběr relevantních kontaktů.
  • 20. E-mail marketing není, když si neřeknete o kontakt na vaší prodejně.
  • 21. E-mail marketing není, když nemáte souhlas s posíláním.
  • 22. E-mail marketing není, když nemáte optimalizovaný HTML e-mail pro různé e-mail prohlížeče.
  • 23. E-mail marketing není, když posíláte stejné e-maily pořád dokola ručně.
  • 24. E-mail marketing není, mít po každém mailingu plnou schránku vrácených e-mailů.
  • 25. E-mail marketing není, když zapomínáte, že e-mail čte na druhé straně člověk jako vy.
  • 26. E-mail marketing není, když byste si sami nepřečetli e-mail, který posíláte.

Spočítejte si své body. Pokud jste u většiny prošli, blahopřeji a napište mi do diskuze nebo e-mail o tom, co JE pro vás e-mail marketing.

Kateřina Fišerová

Vůdčí osobnost SmartEmailingu, místopředsedkyně The Human Potential Academy z.s., zakládající členka spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelka módní značky Ilka fashion. Jejím cílem je pomáhat klientům s dosahováním lepších výsledků z e-mailových kampaní, vzdělávat širokou veřejnost v oblasti e-mail marketingu a podporovat české a slovenské firmy v růstu.

Přejete si podobné články najít přímo ve svém e‑mailu?

Memory: 22MB (8.59% of 256MB)

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

WS zdarma

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.