Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Téma měsíce: Databáze na prodej! Zn. levně


Obvodní lékaři 1.700 emailů
Zubaři 4.500 emailů
Farmaceutické společnosti emaily 470 zaměstnanců
Psychologové 990 emailů

Realitní agenti 10.000 emailů
Podnikatelé 20.000 emailů
Výrobci 4.765 emailů
Finanční poradci 1.489 emailů

Databáze lidí s úvěry 10.000 emailů
Právníci 2.352 emailů

Všechny e-maily nejsou starší než 6 měsíců a byl použitý double opt-in. Při koupi do pátku je cena jen 2.290 Kč za jeden seznam, 4.390 Kč za tři nebo 5.790 Kč za pět libovolných seznamů.

Pokud máte zájem, pište na kvalitni@databaze.levne

Podobný email jsem dostala na začátku týdne.

Nyní se vžijte do situace majitele firmy, která chce něco nabídnout zákazníkům. Není 20.000 e-mail kontaktů lákavá nabídka? Vždyť 5.000 Kč není zase tolik. Proč tedy nekoupit databázi kontaktů?

Zkušenost je dobrý učitel, ale někdy to je bolestivá varianta.

Kupování databáze emailů není dobrý nápad:

  1. Pravděpodobně se jedná o špatně cílený seznam kontaktů
  2. Kontakty v databázi vám nikdy nedaly povolení k zasílání emailů
  3. Seznam bude starší, než se může zdát
  4. Seznam bude kromě vás vlastnit další stovky lidí

Většina nových a aktivních marketérů si bohužel tyto skutečnosti vůbec neuvědomuje.

Některé společnosti si tak vychutnávají naivitu některých lidí. Zjistili totiž, že nabízet rychlá a líbivá řešení se vyplácí. Alespoň krátkodobě určitě. Bohužel, cenu za takové řešení zaplatí podnikatel, který naběhl. Pokud totiž nakonec spočítá náklady na koupi databáze, náklady na realizaci kampaně, čas na řešení stížností a pověst “šiřitele nevyžádaných zpráv”, jen málokdy se dostane do kladných čísel.

Po přečtení takového lákavého inzerátu můžete nabýt dojem, že se jedná o seznam kontaktů, který je:

Zkušenosti našich klientů z různých sektorů jsou si ale často podobné:

“Po rozeslání na 10.000 emailů se nám z nich 7.500 vrátilo.”

“Po první rozesílce jsme byli nadšeni, jak je získávání emailů jednoduché. Překvapení nastalo, když jsme z celé kampaně obdrželi pouhé tři objednávky, zato desítky stížností. Byla to drahá, ale účinná lekce.”

Závěr: Budování cílené databáze vašich příznivců a potenciálních klientů je postupný a promyšlený proces.

Až někoho uvidíte používat “zaručená řešení pro oslovení 100.000 nových zákazníků emailem”, pošlete mu prosím tento příspěvek. Nejen že dotyčnému pomůžete, ale ušetříte mu také peníze.

Kupování emailů totiž jednoduše nefunguje.

Kateřina Fišerová

Vůdčí osobnost SmartEmailingu, místopředsedkyně The Human Potential Academy z.s., zakládající členka spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelka módní značky Ilka fashion. Jejím cílem je pomáhat klientům s dosahováním lepších výsledků z e-mailových kampaní, vzdělávat širokou veřejnost v oblasti e-mail marketingu a podporovat české a slovenské firmy v růstu.

Přejete si podobné články najít přímo ve svém e‑mailu?

Memory: 2MB (0.39% of 512MB)

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

E-MAILOVÝ KALENDÁŘ
NA ROK 2024

Registrace na workshop

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.