Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Inspirace z obytňáku: Marketingová jízda podcastového favorita

Každý velký projekt má své malé začátky. A Digitální kaleidoskop není výjimkou. Dnes už je tento podcast z dílny SmartEmailingu respektovaným zdrojem inspirace nejen pro markeťáky, ale všechny ty, kteří chtějí okusit, co drivuje digitální svět. Ale nebylo tomu tak vždycky. Naskočte s námi na cestu “inspirace, kterou si posluchači zaslouží” a zjistěte, co nám přineslo stříbro za Firemní komunikaci z WebTop100!
Inspirace z obytňáku: Marketingová jízda podcastového favorita

Začátky, které (ne)bolí

Vzpomínáte si na své první velké sny? Náš Ondra Ratajský, lídr marketingu ve SmartEmailingu a pořadatel Czech On-line Expo, jeden takový splnil sobě i svému týmu. A upřímně – už od začátku to byla doslova jízda! S podcastem Digitální kaleidoskop, který odstartoval svou novou éru v lednu 2024, jsme urazili dlouhou cestu. A zdaleka nekončíme!

“Vždycky jsem chtěl dělat podcast, a tak jsem před víc než pěti lety chytl mobil a začal nahrávat,” komentuje Ondra skromné začátky podcastu, který původně nesl jméno Ze života e-mailu. “Bylo to amatérské, upřímné a s trochou štěstí by to možná i vyšlo!” dodává.

Jenže téma čistě o e-mailingu se ukázalo být příliš specifické. A feedback? No… jemně řečeno – neuspokojivý. A tak se z pravidelného podcastu stal nejprve zcela nepravidelný podcast a nakonec přistál zpátky v šuplíku.

Druhý dech a inspirace za horizontem e-mail marketingu

Ale nevzdali jsme to. V lednu 2024 nás zase začaly svrbět sluchátka, nadechli jsme se a vrhli se do toho znovu! Tentokrát jsme ale uvažovali komplexněji. “E-mailing je jen zlomek marketingových potřeb rostoucích byznysů. Aby ale firmy dokázaly se zákazníky komunikovat opravdu kvalitně a do hloubky, potřebují umět šikovně uchopit celou disciplínu a mít i přesah do jiných oblastí,” doplňuje Ondra.

Proto jsme se rozhodli, že rozšíříme pole působnosti. Za mikrofonem, kterému dnes zkušeně kraluje naše skvělá Natália Smolka, usedají odborníci na slovo vzatí – známí i méně známí – a rozhodně mají co předat. Mezi ryze marketingovými tématy jako PPC, SEO, content, či sociální sítě, stíháme pokrývat i UX, zákaznickou zkušenostpéči, budování osobního brandu, produkt, strategie, investice či expanze.

Z obytňáku napříč obory

A škála se stále rozšiřuje. Hostům našeho podcastu – minulým i budoucím – totiž nic nebrání se na námi zastavit a sdílet svou inspiraci a know-how v době, kdy mají skvělé flow a hlavně prostor. Nahráváme totiž z obytného auta, které parkujeme na předních českých a slovenských konferencích a eventech, spojených s digitálem.

“Když jsme chytli slinu zase začít nahrávat, bylo to zrovna v době, kdy se blížilo Czech On-line Expo 2024. Časově a tématicky to byla skvělá příležitost, protože digitální inspirací se to tam jen hemží. Jenže na nahrávací budku jsme už neměli rozpočet,” vzpomíná Ondra.

Z inspirativního brainstormingu však záhy vypadl neotřelý nápad – pojďme nahrávat v obytňáku! Šílenost? Na první pohled možná. Realita? Vůbec ne! Vyzkoušeli jsme to a nemohlo to vyjít líp! V úvodu jsme se tedy spojili s moderátorkou České Televize, Vendulou Pokornou, a první dvacetiminutovky mohly začít lítat z rukávu.

Jedeme naplno a bez omezení

Dneska tvoříme tolik obsahu, že ho sotva stíháme publikovat. Neskutečnou výhodou nahrávání v našem obytném autě totiž je, že hosté, o které stojíme, nemusí zdlouhavě dojíždět a nic dramatického plánovat. Prostě zaparkujeme na konferencích, oni za námi během volné půl hoďky zaskočí, nasdílí to nejlepší ze sebe a svého oborového koutku a pak zas naskočí zpět do víru dění.

Mimo Czech On-line Expo 2024 jsme tento koncept použili třeba už i na Reshoperu a E-commerce day v Brně a Bratislavě. A plánujeme dále! Po novém roce nás čeká další nahrávací maraton na Czech On-line Expo 2025 a spousta dalších akcí.

Posluchači jako motor projektu

Jedeme zostra a rychle, to bez nejmenších pochyb. Nic z toho by se ale nedělo bez VÁS – našich věrných posluchačů! To, že je na druhé straně někdo, kdo nás s nadšením ladí a nasává inspiraci – to nás žene kupředu. Vaše přízeň, podpora a poslechovost nám umožnily vyrůst z amatérských začátků a stát se uznávaným podcastem, který inspiruje profesionály napříč obory.

V tom jsme se utvrdili i na letošním ročníku WebTop100. Kromě blyštivého prvenství v kategorii Retenční marketing, kde jsme spolu s Kytary.cz bodovali s kreativní sezónní kampaní, jsme si odsud pyšně přivezli i úžasné druhé místo v kategorii Firemní komunikace, právě za naše podcastové počiny. A i za to vám děkujeme – tohle stříbro totiž patří i vám!

Barevné vyhlídky do digitální budoucnosti

Název Digitální kaleidoskop perfektně vystihuje prostředí digitálního marketingu – spousta barev, tvarů a vjemů, které se každou chvilkou mění. Jedno však zůstává stabilní – náš nehasnoucí drive! A tak se i v následujících měsících můžete těšit na kvanta dalšího obsahu, v němž objevíte nové perspektivy, naberete inspiraci i vědomosti a zaznamenáte všechny trendy i novinky z oboru.

Pokud jste nás ještě neslyšeli, teď je ta pravá chvíle! Veškeré naše poslechové epizody koncipujeme tak, aby se v nich dalo snadno zorientovat a každý si dokázal najít to své pravé ořechové. Tak na nic nečekejte, zascrollujte u nás na webu, na Spotify, či iTunes a užijte si inspirativní chvilky s námi v uších!

Další spoustu inspirace z digitálního světa můžete načerpat už 26. a 27. 2. 2025 na Czech On-line Expo. V rámci chystaných 23 summitů chystáme opravdovou lavinu obsahu, který nakopne růst vás i vaší firmy. Chytejte své lístky, dokud jsou!

Hana Weaver

Tvořím marketingový a UX obsah, který stávajícím i potenciálním uživatelům srozumitelně přiblíží, v čem tkví benefity SmartEmailingu a jak pomocí něj snadno a rychle tvořit úspěšné e-mailingové kampaně. Vtáhnu Vás do světa e-mail marketingu i za jeho hranice.

Hana Weaver

Tvořím marketingový a UX obsah, který stávajícím i potenciálním uživatelům srozumitelně přiblíží, v čem tkví benefity SmartEmailingu a jak pomocí něj snadno a rychle tvořit úspěšné e-mailingové kampaně. Vtáhnu Vás do světa e-mail marketingu i za jeho hranice.

Přejete si podobné články najít přímo ve svém e‑mailu?

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si E-book: E-mail Marketing? Raketový pohon vaší zákaznické retence zdarma

Vyplňte prosím své údaje

Vyplňte prosím své údaje

Vaše osobní údaje zpracováváme podle těchto zásad zpracování osobních údajů.

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

E-MAILOVÝ KALENDÁŘ
NA ROK 2024

Registrace na workshop

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.