Co se dělo
ve SmartEmailingu
v roce 2021?

Rok 2021 byl pro nás vrcholovým rokem automatizace. Na transformaci SmartEmailingu jako e-mailového nástroje v platformu marketingové automatizace jsme intenzivně pracovali poslední 3 roky. Mimo to jsme dokončili řadu interních mechanismů a nástrojů, které nám budou pomáhat poskytovat ještě lepší servis zákazníkům.

O všem, co nám udělalo radost se s vámi – našimi zákazníky, partnery a kolegy – chceme na této stránce podělit. Upřímně vám děkujeme za vaši podporu. SmartEmailing pro vás vyvíjíme a poskytujeme nejlépe, jak dokážeme, a nikdy se pro vás nepřestaneme zdokonalovat.  

Díky, že jste v tom s námi.  

Kateřina Fišerová, CEO SmartEmailing

Automatizace zdarma v ceně základního tarifu

Možnost komunikovat se zákazníky personalizovaně v reálném čase je přáním každého obchodníka i zákazníka. Proto jsme se rozhodli zpřístupnit dlouho vyvíjenou automatizaci všem. Rozdělili jsme ji na funkce, které pomohou v každém druhu byznysu, a na speciální vychytávky pro fajnšmekry. SmartEmailing nově najdete ve verzi Standard a PRO.

Bylo to významné rozhodnutí, které má obchodní dopad. Mohli jsme zvednout ceny nebo nechat automatizaci jen pro někoho, ale vážně chceme v Česku méně spamu a více šťastných zákazníků. Dává nám to dlouhodobý smysl.

Nový tým 18 specialistů

Spojením oddělení služeb a accounts pro VIP klienty vznikla interní agentura. Pod vedením Vojty Bulíře k dnešnímu dni zaměstnává 18 předních českých e-mail marketérů a automatizačních specialistů. Potřebujete s e-mailingem a automatizací pomoci? Obraťte se na nás! Bude nám ctí. Rádi pomáháme firmám, e-shopům i reklamním agenturám.

Darovali jsme úsměv

Nadační fond Úsměv nejen pro Kryštofa přináší naději na úsměv všem onkologickým pacientům a jejich rodinám. Založili ho naši přátelé Marie a Tibor Abelovi po smrti svého syna. Rozhodli se udělat pořádek v systému pomoci pacientům a poskytovat otevřené srdce a vždy aktuální informace o možné pomoci na poli zdravotním, psychologickém i finančním. Začali propojovat organizace, lékaře a pacienty. “Úsměv” se stal naším interním projektem. Kromě poskytnutí SmartEmailingu zdarma jsme vytvořili speciální tým, který si vzal na starost digitalizaci a automatizaci projektu. Pokud víte o někom, kdo potřebuje pomoci, pošlete mu úsměv >>

Podíleli jsme se na úspěšných projektech

Roku 2021 děkujeme také za uzavřená partnerství, která nám na naší cestě e-mail marketingem pomáhají. Velké díky patří firmám jako Excello, MEIRO, Mailocator, nebo třeba Motionlab, se kterým jsme se mimo jiné podíleli na úspěšné e-mailové kampani pro innogy.

Chceme být lepší

Neustále se vzděláváme v marketingu, psychologii i zákaznické péči. Využijeme každou příležitost k učení se doma i v zahraničí. Podporuje nás v tom Markéta Danišová (naše šéfka zákaznické péče). Abychom stále posouvali úroveň znalostí, uspořádali jsme 111 interních workshopů. Proč? Abyste se na nás mohli vždy spolehnout. Nové znalosti si nenecháváme pro sebe. V roce 2021 proběhlo 22 online workshopů, kterými prošlo 628 účastníků.

Dávka inspirace a vzdělání v číslech

Náš podcast Ze života e-mailu, který moderuje Ondřej Ratajský, obohatila řada zajímavých hostů. Doporučujeme především díly s projektovým manažerem Seznam Emailu Davidem Fingerem a advokátem Josefem Bátrlou.

Na našich SmartEmailing TALKS, novém formátu povídání nad marketingovou automatizací, se k nám přidalo 2466 lidí.

Přebírali jsme ocenění

Letos jsme se soustředili spíše dovnitř a “těch marketingů” jsme moc nedělali. Po dohodě s našimi klienty jsme přihlásili 4 realizované automatizace do soutěže WEBTOP100 kategorie retenční marketing. Rozhodně jsme nečekali, že se všechny 4 umístí na stupních vítězů. Už teď se těšíme, až vám všechny tyto projekty v roce 2022 představíme jako konkrétní případové studie.

Spustili jsme nový web

Začátkem listopadu jsme konečně spustili náš nový web SmartEmailingu, na kterém jsme poslední rok usilovně pracovali a na kterém každý z našeho týmu nechal kus své práce a možná i špetku trpělivosti. 🙂

A to není všechno...

S automatizací je open rate 30-40% minimum

Každoročním nárůstem odeslaných e-mailů vás nechceme nudit. Co nám přijde zajímavějšího než to, že jsme překročili miliardu doručených e-mailů, je zvýšení průměrného open rate u našich klientů. Především u klientů, kteří začali využívat automatizaci pozorujeme, že se průměrný open rate drží kolem 40 %.

Usadili jsme se
v Táboře

Přestože práce na remote má spousty výhod, ze všeho nejraději se potkáváme offline. A koncem roku se nám tato možnost otevřela i v Táboře, kde jsme pro naše nové kanceláře našli krásné místo s výhledem na město. Jste z okolí? Přijďte na kávu a kus řeči. Rádi vás uvidíme!

Rozrostli jsme se

Rok 2021 nám do týmu přinesl 9 nových šikovných kolegů, čtyři narozené děti a jednoho šťastného ženáče.

Co nás čeká v roce 2022?

Moc bychom si přáli zase se vidět živě. S nejlepší vírou proto plánujeme řadu živých akcí a nejrůznějších školení. Zaměřit se chceme výrazně na vzdělávání, a to především v oblasti doručitelnosti, bezpečnosti a marketingové automatizace.  

Čeká nás expanze a s tím spojené posílení rozesílací infrastruktury. V letošním roce jsme nasadili novou verzi našeho odesílacího enginu, díky které začneme od příštího roku doručovat do zemí EU z IP adres nacházejících se přímo v té dané zemi. Ve vývoji chceme nasadit již rozpracovaný editor e-mailů, doporučování obsahu a marketingové analýzy. Také se pustíme do dalších integrací a personalizace webových stránek. 

Chcete se na tom podílet? Napište nám. Stále rozšiřujeme tým.

Aktuálně nabíráme programátory, e-mailové a automatizační specialisty a account managery.