Co se dělo
ve SmartEmailingu
v roce 2022?

V podnikání není nic krásnějšího než uvědomění, že máte zákazníky, kteří vám důvěřují, mají vás rádi, vracejí se nebo využívají vaši službu dlouhodobě. Naším posláním je pomáhat vám takové vztahy s vašimi zákazníky vytvářet.

Chci Vám za celý SmartEmailing poděkovat, že to můžeme být právě my – SmartEmailing, koho jste si vybrali, aby vám svými službami pomáhal.

Díky, že jste v tom s námi.  

Kateřina Fišerová, CEO SmartEmailing

Automatizace pro všechny v ceně běžného tarifu

Automatizace e-mailingu je podle nás základem, který by měl být dostupný všem. Proto je nyní součástí každého tarifu SmartEmailingu bez příplatku. Díky automatizaci můžete se svými zákazníky komunikovat personalizovaně v reálném čase. Můžete si nastavit spoustu komunikačních scénářů, které poběží bez ohledu na to, zda si sami užíváte volna a nebo řešíte důležité strategické kroky. Spolehněte se. 

Chcete ještě víc? Pro fajnšmekry máme pokročilou verzi automatizace. Ta zahrnuje i propojení s dalšími marketingovými kanály jako je např. Sklik, Facebook nebo Viber. Kromě toho má spoustu dalších funkcí, které vaše kampaně posunou na vyšší level a vám ušetří čas. 

Jako dárek pro vás máme záznam workshopu automatizace – během chvilky zjistíte, jak automatizace změní nejen váš e-mailing.

Po covidu zase spolu

Konečně jsme se dočkali a mohli jsme se zase naplno obout do potkávání se s vámi. Účastnili jsme se více než deseti velkých konferencí, na řadě z nich jsme přednášeli. Na dalších akcích jsme měli stánek a naši konzultanti odpověděli na více než  jsme nabízeli konzultace u našeho stánku, vyhráli jsme WebTop100, školili jsme pro APEK a naši kolegové byli hosty několika podcastů. Našimi workshopy 

Aktuálně připravujeme 

Darovali jsme úsměv

Nadační fond Úsměv nejen pro Kryštofa přináší naději na úsměv všem onkologickým pacientům a jejich rodinám. Založili ho naši přátelé Marie a Tibor Abelovi po smrti svého syna. Rozhodli se udělat pořádek v systému pomoci pacientům a poskytovat otevřené srdce a vždy aktuální informace o možné pomoci na poli zdravotním, psychologickém i finančním. Začali propojovat organizace, lékaře a pacienty. “Úsměv” se stal naším interním projektem. Kromě poskytnutí SmartEmailingu zdarma jsme vytvořili speciální tým, který si vzal na starost digitalizaci a automatizaci projektu. Pokud víte o někom, kdo potřebuje pomoci, pošlete mu úsměv >>

Podíleli jsme se na úspěšných projektech

Roku 2021 děkujeme také za uzavřená partnerství, která nám na naší cestě e-mail marketingem pomáhají. Velké díky patří firmám jako Excello, MEIRO, Mailocator, nebo třeba Motionlab, se kterým jsme se mimo jiné podíleli na úspěšné e-mailové kampani pro innogy.

Chceme být lepší

Neustále se vzděláváme v marketingu, psychologii i zákaznické péči. Využijeme každou příležitost k učení se doma i v zahraničí. Podporuje nás v tom Markéta Danišová (naše šéfka zákaznické péče). Abychom stále posouvali úroveň znalostí, uspořádali jsme 111 interních workshopů. Proč? Abyste se na nás mohli vždy spolehnout. Nové znalosti si nenecháváme pro sebe. V roce 2021 proběhlo 22 online workshopů, kterými prošlo 628 účastníků.

Dávka inspirace a vzdělání v číslech

Náš podcast Ze života e-mailu, který moderuje Ondřej Ratajský, obohatila řada zajímavých hostů. Doporučujeme především díly s projektovým manažerem Seznam Emailu Davidem Fingerem a advokátem Josefem Bátrlou.

Na našich SmartEmailing TALKS, novém formátu povídání nad marketingovou automatizací, se k nám přidalo 2466 lidí.

Přebírali jsme ocenění

Letos jsme se soustředili spíše dovnitř a “těch marketingů” jsme moc nedělali. Po dohodě s našimi klienty jsme přihlásili 4 realizované automatizace do soutěže WEBTOP100 kategorie retenční marketing. Rozhodně jsme nečekali, že se všechny 4 umístí na stupních vítězů. Už teď se těšíme, až vám všechny tyto projekty v roce 2022 představíme jako konkrétní případové studie.

Spustili jsme nový web

Začátkem listopadu jsme konečně spustili náš nový web SmartEmailingu, na kterém jsme poslední rok usilovně pracovali a na kterém každý z našeho týmu nechal kus své práce a možná i špetku trpělivosti. 🙂

A to není všechno...

S automatizací je open rate 30-40% minimum

Každoročním nárůstem odeslaných e-mailů vás nechceme nudit. Co nám přijde zajímavějšího než to, že jsme překročili miliardu doručených e-mailů, je zvýšení průměrného open rate u našich klientů. Především u klientů, kteří začali využívat automatizaci pozorujeme, že se průměrný open rate drží kolem 40 %.

Usadili jsme se
v Táboře

Přestože práce na remote má spousty výhod, ze všeho nejraději se potkáváme offline. A koncem roku se nám tato možnost otevřela i v Táboře, kde jsme pro naše nové kanceláře našli krásné místo s výhledem na město. Jste z okolí? Přijďte na kávu a kus řeči. Rádi vás uvidíme!

Rozrostli jsme se

Rok 2021 nám do týmu přinesl 9 nových šikovných kolegů, čtyři narozené děti a jednoho šťastného ženáče.

Co nás čeká v roce 2022?

Moc bychom si přáli zase se vidět živě. S nejlepší vírou proto plánujeme řadu živých akcí a nejrůznějších školení. Zaměřit se chceme výrazně na vzdělávání, a to především v oblasti doručitelnosti, bezpečnosti a marketingové automatizace.  

Čeká nás expanze a s tím spojené posílení rozesílací infrastruktury. V letošním roce jsme nasadili novou verzi našeho odesílacího enginu, díky které začneme od příštího roku doručovat do zemí EU z IP adres nacházejících se přímo v té dané zemi. Ve vývoji chceme nasadit již rozpracovaný editor e-mailů, doporučování obsahu a marketingové analýzy. Také se pustíme do dalších integrací a personalizace webových stránek. 

Chcete se na tom podílet? Napište nám. Stále rozšiřujeme tým.

Aktuálně nabíráme programátory, e-mailové a automatizační specialisty a account managery.